De particuliere (ver)bouwer gebruikt de Bouwvia zoekmachine om de juiste vakman te vinden voor zijn project. Met een bedrijfsprofiel op Bouwvia komen de juiste bezoekers bij jouw bedrijf terecht dankzij het unieke zoekalgoritme.
Het is als bouwprofessional moeilijk om online opgemerkt te worden in een competitieve markt. Een eigen website onderhouden is vaak omslachtig en dan nog maar te hopen dat je gevonden wordt op Google.
Bedrijsfsinfo: Vertel iets over je bedrijf, je visie en de diensten die je aanbiedt. Laat zien waarin je gespecialiseerd bent.
Contactgegevens & openingsuren: Je contactinformatie is zichtbaar voor potentiële klanten. Heeft de potentiële klant een vraag of wenst hij een offerte? Dan kan hij jou zelf rechtstreeks contacteren, zonder tussenpersoon, zonder kost.
Promoties & acties: We voorzien een speciale plaats op je bedrijfspagina om je promoties of acties te tonen.
Bedrijfsvideo: Voeg een bedrijfsvideo toe aan je bedrijfsprofiel zodat toekomstige klanten met jou kunnen kennismaken.
Klantbeoordelingen: Stimuleer je klanten om hun ervaring met jouw bedrijf te delen. Mond-tot-mondreclame is zeer effectief. Een goede waardering is altijd een sterke referentie.
Een bedrijfsprofiel in slechts enkele minuten: Activeer je Bouwvia bedrijfsprofiel in een mum van tijd en vertegenwoordig je bedrijf online.
Alternatief voor een eigen website: Een website moet tegenwoordig aan heel wat eisen voldoen. Het ontwikkelen en het onderhoud ervan is duur. Bouwvia zorgt voor een kwalitatieve webruimte die snel en perfect wordt weergegeven, ook op smartphones en tablets. En je voegt eenvoudig zelf informatie of foto’s toe, waar en wanneer je wil.
Uniek webadres: Je krijgt ook een uniek webadres (www.bouwvia.be/mijnbedrijf) dat je kan gebruiken in je communicatie (folders, visitekaartjes, ..) als rechtstreekse link naar jouw profiel.
Meerdere tools wijzen onze bezoekers gericht en snel de weg naar jouw bedrijfsprofiel. Via duidelijke categorieën,filters, regio, Eco-modus, ... trek je de juiste klanten aan. Benadruk je specialisaties en laat je vakkennis zien.
Via de categorieënlijst: Een duidelijk overzicht van de vele aannemers, diensten en bouwhandels maakt het heel eenvoudig voor de particulier om je bedrijf te vinden.
Via zoektermen: Geef eigen specifieke zoektermen in. Dit zijn woorden die naar jouw specifieke activiteit of dienst verwijzen. Je bedrijfsprofiel wordt dan weergegeven in de resultatenpagina telkens iemand op zoek gaat naar jouw zoekterm. Hoe specifieker de zoekterm, hoe minder concurrentie.
Via tags: Tags (of labels) worden gebruikt om de inhoud en materialen van je projecten te beschrijven en zo te groeperen. Deze tags helpen zowel jou als de bezoeker om gericht naar foto's op zoek te gaan.
Zo kan je bijvoorbeeld heel snel aan een klant al je uitgevoerde werken in eik tonen, of alle voordeuren die je gemaakt hebt.
Via merken: Mensen gaan ook vaak specifiek op zoek naar een bepaald merk of product voor hun (ver)bouwproject. Voeg toe met welke merken jij allemaal werkt.
Bedrijven besteden vaak veel tijd en geld aan het bouwen van een website als uithangbord. Maar veelal slaagt de potentiële klant er niet in zijn weg naar jou te vinden. Een hoog bezoekersaantal is nochtans de basis om leads aan te trekken en zo meer zaken te doen. Bouwvia is het platform waar je doelgroep op vertoeft. Aanwezig zijn op Bouwvia zal meer bezoekers naar jouw website leiden, waardoor je hoger zal scoren in Google en iedereen je sneller vindt.
Op het Bouwvia platform leiden wij de bezoeker naar jou en kan je heel eenvoudig én succesvol jouw bedrijf promoten. Een Bouwvia bedrijfsprofiel omvat meer dan alleen jouw bedrijfsinformatie. Pak uit met foto's van uitgevoerde werken, bedrijfsvideo, klantbeoordelingen, promoties en acties, ...
Naast deze basisfunctionaliteiten zijn er vrijblijvende adverteermogelijkheden om jouw bedrijf, event, promotie, ... extra in de kijker te zetten.
Het unieke Bouwvia algoritme is zo ontwikkeld dat je heel snel de juiste doelgroep bereikt en dat elke professional (zowel klein als groot) gemakkelijk gevonden wordt door de bezoeker, zonder privileges.